Varle.lt servisas yra tragiškas. Jo tiesiog nėra, daikatai laikomi neribotą laiką, atsirašinėjama visokiais nieko nesakančiais atsirašinėjimais ir finale grąžinama neveikianti prekė! Jau vieną kartą taip buavo su išmaniuoju laikrodžiu, tiesiog pralaike mėnesį ir grąžino nenustatę pažeidimo gražiai supakuotoje dėžutėje, gerai, kad vietoje patikrinau, jog kaip neveikė,taip ir neveikia!!! Dabar istorija kartojasi su el.parduotuvėje “Varle” įsigytu siurbliu DreameV11 (įsigijimo data 2023.05.11) pridaviau į garantinį aptarnavimą, esantį Ukmergės g. 241, Vilnius. Prieš tai susirašinėjau su servisu el. Laiškai, ir gavau atsakymą, kad garantinis remontas užims 2sav. -1.5 mėnesio. Praėjus mėnesiui, vėl kreipiausi į garantinį aptarnavimą el.laišku, kur yra mano siurblys, nes, pabrėžiu, pats siurblys buvo veikiantis, neveikė tik vienas priedas- pagrindinis šepetys nesisuko. Gavau atsakymą, su giliu apgailestavimu, kad garantinis trunka ilgiau nei tikėtasi. Laukiau dar 2 sav. Šiuo metu, praėjus 1.5 mėnesiui vis dar jokių žinių apie mano į garantinį aptarnavimą priduotą siurblį, nors jau praėjo pardavėjo UAB Varle nurodytas terminas. Aš negaunu jokios informacijos apie man priklausantį turtą, patirių kasdienių nepatogumų negalėdama juo naudotis, pardavėjas nesiima jokių veiksmų spręsti šią problemą, nors į jį jau buvo kreiptasi ir praėjo visi nurodyti terminai.
Tiesiog nuostabus požiūris į klientą, nuostabu neturėti siurblio 2 mėn., nežinoti, kas jam, ar bus pataisytas, ar vėl tyliai grąžintas neveikiantis “nenusstačius pažeidimų”. Ir tai vyksta 21 a..kai el.parduotuvės konkuruoja dėl pirkėjų. Puiku, varle.lt, manęs galite neskaičiuot jau, never again. O 1 nepatenkintas pirkėjas išsiveda 15 potencialių pirkėjų. Tad sėkmytės jums!
|